ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

2. Παραγγελία προϊόντων και προστασία καταναλωτή

Ο επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα να συνάψει έγκυρη παραγγελία εφόσον είναι ικανός σύμφωνα με τον Ελληνικό Αστικό Κώδικα, ήτοι εφόσον έχει συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας του.

Παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν και από εκπροσώπους νομικών προσώπων. Η εταιρία επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να αξιώσει από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελίες που πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.

Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του, πριν τη συμπλήρωση και υποβολή της σχετικής φόρμας για: την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού, την τιμή, την ποσότητα και τις δαπάνες μεταφοράς, καθώς και το φόρο προστιθέμενης αξίας, εφόσον δεν περιλαμβάνεται στην τιμή, τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης και εκτέλεσης, τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς ή της τιμής, το δικαίωμα υπαναχώρησης.

2.1.2 Η πραγματοποίηση παραγγελίας προϋποθέτει:

1. την συμπλήρωση σχετικής φόρμας με την παράθεση των απαραίτητων στοιχείων για την σύναψη της σύμβασης πώλησης,
2. την ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης, όσον αφορά το πωλούμενο είδος, την ποσότητα, το τίμημα συμπεριλαμβανομένων φόρων και λοιπών δαπανών, τον τρόπο διεκπεραίωσης της συναλλαγής, τον χρόνο και τον τόπο ταχυμεταφορικής παράδοσης των προϊόντων,
3. την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης, οι οποίοι αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καταρτιζόμενης σύμβασης. Η αποδοχή των παραπάνω συντελείται με την ηλεκτρονική επιλογή "ΑΠΟΔΟΧΗ" που δίνεται στον ενδιαφερόμενο από τον διαδικτυακό τόπο.

2.1.3 Ο τρόπος καταβολής του τιμήματος επιλέγεται από τον ενδιαφερόμενο και περιλαμβάνει τη δυνατότητα εξώφλησης σε τραπεζικό λογαριασμό ή την αντικαταβολή.

2.1.4 Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει διαδικτυακά αντίγραφο της παραγγελίας, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει, και στην οποία περιλαμβάνονται πληροφορίες κι επιπλέον:

την επωνυμία και τη διεύθυνση του καταστήματος του προμηθευτή, τον τρόπο καταβολής του τιμήματος, τους όρους και τον τρόπο άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 10 του Ν.2251/1994, μαζί με υπόδειγμα δήλωσης υπαναχώρησης, πληροφορίες σχετικές με την εξυπηρέτηση μετά την πώληση και τις υφιστάμενες εμπορικές εγγυήσεις

2.2. Δικαιώματα καταναλωτή

2.2.1 Δικαίωμα υπαναχώρησης. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής έχει υποχρέωση να συμπληρώσει και να αποστείλει το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, o καταναλωτής υποχρεούται να αποστείλει άμεσα το προϊόν εντός της κλειστής συσκευασίας του προς επιστροφή, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης, ενώ ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών. Η επιστροφή του τιμήματος γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση, εκτός από την περίπτωση της αντικαταβολής

2.2.2 Δικαίωμα αντικατάστασης. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον αυτό που του παραδόθηκε ήταν ελαττωματικό ή δεν αντιστοιχεί με το προϊόν που παρήγγειλε. Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος άλλου από αυτό που παρήγγειλε πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με την εταιρία και να αποσταλεί την ημέρα της παραλαβής του στην εταιρία, ώστε να ακολουθήσει η αντικατάσταση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, και ο καταναλωτής να διαθέτει το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής πώλησης. Το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για υποβολή αίτησης αντικατάστασης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται συνενόηση με την εταιρεία μας. Οι προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της αντικατάστασης ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος που δεν αντιστοιχεί σε αυτό της παραγγελίας είναι οι ακόλουθες:

(α) Επικοινωνία με την εταιρία εντός 24 ωρών από την παραλαβή του (β) Αποστολή συμπληρωμένης αίτησης επιστροφής προϊόντος εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 15 ημερών
(γ)  Εφόσον πρόκειται για προϊόν που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση κατά την οποία παρελήφθη.

Η αποστολή του νέου προϊόντος θα πραγματοποιηθεί εντός χρονικού διαστήματος ίσου με το χρόνο αποστολής του αρχικού.

2.3. Υποβολή παραπόνου

2.3.1 Για κάθε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έμεινε ικανοποιημένος από την εκπλήρωση της παραγγελίας ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο που αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα του διαδικτυακού τόπου, έχει το δικαίωμα, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παρουσίαση του προβλήματος να υποβάλλει παράπονο στην εταιρία.

2.3.2 To παράπονο του καταναλωτή θα εξεταστεί άμεσα και η απάντηση θα του σταλεί από την εταιρία το αργότερο εντός δέκα (10) ημερών από την παραλαβή του, στην διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου. Κατά την εξέταση του παραπόνου, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την διευκρίνιση των περιστάσεων που δημιούργησαν το καταγγελλόμενο πρόβλημα. Σε αυτή την περίπτωση, ο καταναλωτής θα πρέπει να διευκολύνει παρέχοντας τις σχετικές πληροφορίες, για την διευθέτηση του ζητήματος.

2.3.3 Για κάθε περίπτωση που αφορά την λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, ο καταναλωτής, αποδεχόμενος τους παρόντες όρους χρήσης, έχει υποχρέωση να ακολουθήσει τη διαδικασία υποβολής παραπόνου πριν επιλέξει την κίνηση νομικών διαδικασιών.

3. Χρήση και προστασία προσωπικών δεδομένων

Η εταιρία επεξεργάζεται μόνον όσα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα είναι απαραίτητα για την παροχή των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου και του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Πρόκειται για τα δεδομένα που διαθέτουν οι ίδιοι οι επισκέπτες όταν συμπληρώνουν κάποια από τις φόρμες της ιστοσελίδας, προχωρώντας στην εν γνώσει τους καταχώρηση των στοιχείων τα οποία δεν διαβιβάζονται ούτε κοινοποιούνται σε τρίτους, εκτός αν ακολουθηθεί η διαδικασία που ορίζει η νομοθεσία για την άρση του απορρήτου (N.2225/1994) ή τυχόν υποχρεώσεις που απορρέουν από την εθνική εφαρμογή της Οδηγίας 24/2006.

4. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Οι διακριτικοί τίτλοι, τα εμπορικά σήματα και τα ονόματα χώρου στα οποία είναι αναρτημένος ο διαδικτυακός τόπος αποτελούν περιουσιακά αγαθά της εταιρίας. Η εταιρία επιφυλάσσεται να κινήσει αστικές, διοικητικές και ποινικές νομικές ενέργειες εναντίον κάθε παραβάτη των σχετικών όρων που αφορούν την χρήση επί των ανωτέρω περιουσιακών αγαθών της.Το σύνολο των γραφικών, προγραμμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, κειμένων, εικονιδίων και άλλων προϊόντων, το πρωτότυπο φωτογραφικό υλικό καθώς και η διάταξη του συνόλου του διαδικτυακού τόπου αποτελεί περιουσιακό αγαθό της εταιρίας. Η εταιρία επιφυλάσσεται να κινήσει αστικές, διοικητικές και ποινικές νομικές ενέργειες εναντίον κάθε παραβάτη των σχετικών όρων που αφορούν την χρήση επί των ανωτέρω περιουσιακών αγαθών της.

Για κάθε διαφορά που απορρέει από την χρήση των υπηρεσιών ή και για κάθε άλλο λόγο ανάμεσα στον χρήστη και την εταιρία, εφαρμοστέο είναι το ελληνικό δίκαιο και αρμόδια τα δικαστήρια της Αθήνας.

Σε περίπτωση που ανακύψει διαφορά ως προς τους παρόντες όρους χρήσης, ανάμεσα σε χρήστη και την εταιρία, ο πρώτος υποχρεούται, πριν κινήσει οιαδήποτε δικαστική ενέργεια, να επικοινωνήσει με την εταιρία εντός 15 ημερών από την επέλευση των σχετικών γεγονότων. Η παράλειψη τήρησης αυτού του όρου συνιστά παράβαση ουσιώδους συμβατικού όρου που έχει συναφθεί ανάμεσα στον χρήστη/συνδρομητή και την εταιρία.

Για κάθε πληροφορία, ερώτημα και υποβολή παραπόνου, να χρησιμοποιήσετε την επιλογή "Επικοινωνία".

 

GDPR- General Data Protection Regulation

Σε ισχύ από 25.05.2018 ο νέος Ευρωπαϊκός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων

Ο νέος Ευρωπαϊκός κανονισμός για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) ψηφίστηκε στις 27 Απριλίου 2016 και τίθεται σε ισχύ τον Μάιο του 2018. Ο Κανονισμός έχει ως σκοπό την εναρμόνιση του νομικού πλαισίου για την προστασία της ιδιωτικότητας των δεδομένων σε ολόκληρη την Ευρώπη. Όλες οι Επιχειρήσεις, Δημόσιοι Οργανισμοί, Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (Μ.Κ.Ο.) και ΟΤΑ, θα πρέπει να συμμορφωθούν με αυτόν μέχρι τις 25 Μαΐου 2018.

Οι εταιρείες που συλλέγουν στοιχεία για τους πολίτες των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) θα πρέπει να συμμορφωθούν με αυστηρούς νέους κανόνες σχετικά με την προστασία των δεδομένων πελατών έως τις 25 Μαΐου. Ο κανονισμός για την γενική προστασία δεδομένων (GDPR) αναμένεται να θέσει ένα νέο πρότυπο για τα δικαιώματα των καταναλωτών όσον αφορά τα δεδομένα τους, και οι εταιρείες θα πρέπει να συμμορφωθούν.

Η συμμόρφωση θα προκαλέσει κάποιες ανησυχίες και νέες προσδοκίες από τις ομάδες ασφαλείας. Για παράδειγμα, το GDPR λαμβάνει μια ευρεία οπτική γωνία για το τι αποτελεί προσωπική πληροφορία αναγνώρισης. Οι εταιρείες θα χρειαστούν το ίδιο επίπεδο προστασίας για θέματα όπως η διεύθυνση IP ενός ατόμου ή τα δεδομένα cookies όπως κάνουν για το όνομα, τη διεύθυνση και τον αριθμό κοινωνικής ασφάλισης.

Το GDPR αφήνει πολλά για την ερμηνεία. Αναφέρει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να παρέχουν ένα "εύλογο" επίπεδο προστασίας για τα προσωπικά δεδομένα, για παράδειγμα, αλλά δεν καθορίζουν τι συνιστά "εύλογο". Αυτό δίνει στο διοικητικό όργανο της GDPR πολλά περιθώρια όσον αφορά την εκτίμηση των προστίμων για παραβιάσεις δεδομένων και μη συμμόρφωση.

Ο νέος Γενικός Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) οδηγεί τις επιχειρήσεις σε ένα σύστημα αυτοσυμμόρφωσης. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να συμμορφωθούν άμεσα στις νέες επιταγές του Κανονισμού και σε περίπτωση παραβίασης απειλούνται με πρόστιμα μέχρι 20.000.000 ευρώ ή έως το 4% του παγκόσμιου τζίρου της.

H εταιρεία μας προβαίνει προοδευτικά στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να διασφαλίζει την διαχείριση αλλά και την προστασία των δεδομένων είτε της ιδίας είτε των πελατών της σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό. Με την ευκαιρία αυτή δε, προβαίνoυμε σε ολικό επαναπροσδιορισμό των επιπέδων πρόσβασης και χρήσης στα προγράμματά μας, ώστε οι χρήστες να μπορούν κατά τις ανάγκες της επιχείρησής τους να προσαρμόζουν τη χρήση τους επαρκώς αλλά ταυτόχρονα εύκολα και κατανοητά.